luni, 22 octombrie 2007

Va fac cunostinta cu SICAR, cel mai bun tamplar

Dupa cum bine vedeti, tamplarul in meseria sa de "croitor" de piese, are nevoie de un circular pe masura priceperii sale: SICAR. Este prima mea unealta pe care am cumparat-o, renuntand la vechiul abric universal pe care bineinteles mi l-am facut singur. El, cel din imagine, transforma cu priceperea celui care il manuieste , foile de pal in piesel de mobilier pe care noi le vedem in case, birouri, magazine. Iti trebuie in primul rand rabdare si mai ales indemanare sa lucrezi cu acest utilaj. Este un "mustang din preriie" greu de imblanzit si greu de folosit. Va invit in atelierul meu sa-l vedeti de aproape, sa auziti cum se pun in miscare cele doua panze: incizorul si panza mare.

Un comentariu:

Unknown spunea...

Foarte util apartul .